Survivor Panorama 43. Bölüm | 22 Şubat 2021

Survivor Panorama 43. Bölüm.
#TV8 iç yapımların yapmış olduğu #SurvivorPanorama; Hakan Hatipoğlu, Mert Öcal, Damla Can ve Melisa Emirbayer'in sunumuyla, #SurvivorTürkiye 'nin perde arkasında olanlar, adada yaşanan her şey, bilinmeyenleri ve merak edilen tüm yönleri ile TV8 ekranlarında olurken, kendi youtube kanalında da sizlerle olacak! 🔥
TRmore kanalımıza abone olmayı unutmayın! 👉 bit.ly/2BmM5gZ?sub_confirmation=1
- Survivor Türkiye videoları için;
bit.ly/acunncom
bit.ly/SurvivorTurkiyeTV
Sosyal Medya Hesaplarımız 🔥
Instagram► bit.ly/2HRTXwz
Facebook► bit.ly/2DSTIgO
Twitter► bit.ly/2DSvweE
#Survivor2021 #TV8 SurvivorPanorama

Herunterladen

görünümler
41,569

YORUMLAR

  • Melisada azıcık proğramı dikkatli izleyipte konuşmasını bir öğrense ne diye oturtuyorlar orada anlamadım herhalde olayların kadını diye getirmişlen

    Bilkay KüçüktürkmenBilkay Küçüktürkmen4 gün önce
  • Damla can cok guzelsinnn

    blackdreamblackdream4 gün önce
  • Öykü artik baymaya basladi hanzade nasil gönüllülerde gitmesi gerekiyorsa öyküde ünlülerde gitmesi gerekiyor sonrada baris

    Rabia YRabia Y5 gün önce
  • Damla çok gereksiz bir yorumcusun

    Barış KudalBarış Kudal5 gün önce
  • Yh

    Zeynep ErsoyZeynep Ersoy6 gün önce
  • Öykü ciddi kafayı Batuhana takmış ya nerde Batuhan konuauyor arkadan Öykü bir şeyler homurdanıyor cocuk basket oyununda "napıyo bu batuhan yaa"diyo.Cok irite oldum.Dün akşam

    DAİSYDAİSY6 gün önce
  • Uf reşattan sıkıldım hem suclu hem guclu deliye mi vuruyor kendini anlamadım bagırıp bagırıp bana bir şey demeyin diye deli deli hallete giriyor

    DAİSYDAİSY6 gün önce
  • Agir engelli bir oglum var tedavisi icin maddi desteğe ihtiyacimiz var yardimci olurmusunuz

    Metehan BodurMetehan Bodur6 gün önce
  • Ayşe doldurmuş Steven'ı ama Aleyna diyorlar çünkü diğer bölümde Reşat dediki: Ayşe odun taşımış yine mızikcilik yapmış

    Esma DerinEsma Derin6 gün önce
    • @Msp Queen bencede sürekli ağızlarında "Ayşe"

      Esma DerinEsma Derin6 gün önce
    • Ayşe torpili son dörte taşımak algı var

      Msp QueenMsp Queen6 gün önce
  • Bu Melisa ni gorurem deyiremki sorvivorda qurmacadi kimi isteyiller onuda cempion ediller yoxsa bu Melisanin bu masada ne iwi var axi hansi ozelliyine gore burda yorum edir!!??

    Ziya ZiyaZiya Ziya6 gün önce
  • trmore.info/www/w5eFq5F2enFrr5Y/video ☜

    Her TürdenHer Türden6 gün önce
  • Ayy Melissa sen hiç konuşma boranın arkasından atıp tutyodun yüzüne Bora abiiii Bora abiiii Batuhanu eleştirecegin en son kişisin

    Gul GokselGul Goksel6 gün önce
  • Melisa cok güzel yorum yapiyor helal olsun :D

    BROCK 666BROCK 6666 gün önce
  • Mert reşatın nesini savunuyor haksız adam sert uyuzun teki aşağılıyor kızları kaba davranıyor ne yani karadenizli diye yapısı bu diyip hakkı mı böyle davranmak. Stevın gayet güzel konuştı reşat haksız olduğunu bildiği için kendisini savunamadığı için yükselip o konuşmadan çıkmaya çalıştı.

    teona teoteona teo6 gün önce
  • Damlacan olmasa izlemem 🖤

    Doğuş ÖzbekDoğuş Özbek6 gün önce
  • Mağdurum ben mağdur

    Tufan KılınçTufan Kılınç6 gün önce
  • Neden Steven 'in başarısi hic konusulmuyor.. Cok mantikli ve başarili.Resat'ın yaptıgını Steven yapsa neler olur bi düşünün.!? Steven'a haksizlik yapmayin

    Hatice GümüşHatice Gümüş6 gün önce
  • Survıvore katılan yarışmacılar hiç survıvor izlememiş gibi sadece batuhan izleyip gitmiş gibi konuşuyolar enteresan.

    bora özerbora özer6 gün önce
  • Öykü çok tehlikelisin ve kimse bundan bahsetmiyor

    Tuğçe G.Tuğçe G.7 gün önce
  • Lütfen birbirinize fikirlerinizi kabul ettirmeye çalışmayın olaylara karşı düşüncelerinizi dile getirin ve bitsin yoksa çok sıkıyo cidden artık

    Kübra ZenginKübra Zengin7 gün önce
  • herkese bam bam giydiren mert efendi nasıl reşat olayında bu kadar saçmaladın

    Mehmet KayacıMehmet Kayacı7 gün önce
  • 1 şey daha mert efendi eğer reşay aleyna ç. ye abartılmayacak kadar kötü davranmasa idi poyraz efendi steve konuşmaya başladığında hemen reşatı savunmaya geçerdi. bizim görmediğimiz bize gösterilmeyen olayın bana küçük birşey olmadığını gösteriyor. birde reşat ayşe ye aleyna ya zaten yapıyor saz arkadaşı poyraz ile mobing uyguluyorlar zaten. ama sen aleyna ç. ye nasıl bağırırsın sen kendini ne sanıyorsun reşat efendi

    Mehmet KayacıMehmet Kayacı7 gün önce
  • Reşat tek tek insanların içinde insanları rencide etsin. ama steve konuşurken kenara çekip konuşsun. ya nerdeyse dicemki ya mert reşattan korkuyor yada reşattan para almış. şu an başka türlü bunu savunmasının imkanı yok. mert geceden mi kaldın

    Mehmet KayacıMehmet Kayacı7 gün önce
  • Reşat denen eleman elenene kadar izlemiyorum arkadaş.

    Bob Marley FarukBob Marley Faruk7 gün önce
    • Bende Reşat elendikten sonra izlemeyi birakicam💪💪💪💪👊👊

      Ali ArslanAli Arslan7 gün önce
  • Reşat hanzosunun orada en çok kavga ettiği insan neden Ayşe hiç düşündünüz mü? Çünkü Reşat seksist psikopatın önde gideni ve Ayşe de onun laflarını yemediği için en çok onunla kavga ediyor.

    Don JuanDon Juan7 gün önce
  • Mert batuhanı sevmeye bilirsin senin karakterine zıt bir insanda olabilir Ama bu senin ona hakaret edip küçük düşürücü laflar etmene hak vermez durup durup onun açığını arayacağına biraz da öyküyle ilaydanın açıklarını kapatmaya çalış ...

    veli özbeyveli özbey7 gün önce
  • 1:21:22 Bunu Aleyna Kalaycıoğlu yaptı. Duygu'nun oyunda kaybettiği yüzüğü ve Dora'nın annannesinden kalma kaybettiği değerli bi eşyayı ararken yanlarında bi tek o vardı. Fakat sen o taraflı yorumlarından kurtulup dikkatli bi şekilde izleyebilirsen, görebilirsin.

    FurkanFurkan7 gün önce
  • Olayin basini gormiyoruz oncelikle stevenen nasil soyledigini goremedik sinirlrndikten sonrasi basladi.Mert ve tayfasi barisi herkesin icinde konusmamis miydi😂simdi desen biz onu ara ara soyledik duzelmedi toplu soyledik der. Cok iyi kiviriyor adam

    b. doğanb. doğan7 gün önce
  • Mert hala Reşatı savunuyor, şaka gibi. Aynı programı izlediğimizden şüpheliyim. Yorumları ayrı bi çelişkili zaten.

    FurkanFurkan7 gün önce
  • Hakan Hatipoğlu yarışmayı bile izlememiş gelmiş burada yorum yapıyor.

    Gözlüklü ŞirinGözlüklü Şirin7 gün önce
  • Reşat : demağğğ bına

    Tufan KılınçTufan Kılınç7 gün önce
  • Abi 2022 ye mert gitse hiç olur elenir 1 ayında

    İsmayil Bayramovİsmayil Bayramov7 gün önce
  • Mert, Gokhanla Ihsan hakkinda konusurken neden kesildi? 21:55

    F.F.7 gün önce
  • Şu melisa yerine koyabilceğiniz bir yorumcu cidden yokmu yoksa beğeniyor olmanız en son şey olmalı

    Gözde sarıaydınGözde sarıaydın7 gün önce
  • bir afta sonra ilk defa tekrar bu programi izledim ve yene keseke izlemesem diyorum. Hakan disinda hepsi bir traf tutuyor. Duygu yuksek tepki verince Mert onu cok elistirdi ve Poyrazi savundu ve simdi benzer tepkiyi Resat verince Mert resmen Stevene suclamaya calisiyor. Hepinizin tarafsiz olmasi gerekiyor!!! Ayse hata yapinca, herkes elistiriyor ama poyraz yada resat hata yapinca es geceliyor ozelikle Mert (Hakan disinda tabi)

    Krishma EsarKrishma Esar7 gün önce
  • Poyraz sampiyon

    Sirin NuruyevaSirin Nuruyeva7 gün önce
  • Melis saka misin? BATUHAN geri vites yapmasi gerekiyor , diyorsun... ne demek ya? adam gecen gun "oyle diyorsa oyledir" dedi,Uzamasin diye tamam diyor..., siz de demediginizi birakmadiniz...

    Saif KlichbekSaif Klichbek7 gün önce
    • @Özge Durmuş sanki sadece konusmak icin, ekranda kalmak icin, yorumcu olarak konusmasi gerekiyormuscasina birseyler demeye calisiyor gibi geliyor...

      Saif KlichbekSaif Klichbek5 gün önce
    • Kavganın uzamasını istemiyor çünkü ada karıştı çağrı öykü gonca barış derken İsmail Batuhan da birbirine girsin istemiyor doğal olarak

      Özge DurmuşÖzge Durmuş6 gün önce
  • Ekrana yansıyan boğaz hırıltısı çok rahatsız edici...Hele Melisa'nın hiç bitmiyor.Çok kötü yansıyor ekrana...Birileri de ikaz etmiyor mu Allah aşkına?! Evinde gibi davranıyor.Program başlıyor bitene kadar hiç bitmiyor.

    SONGÜL AYSELİSONGÜL AYSELİ7 gün önce
  • Melisa çok “boş” konuşuyor gerçekten Bu konuları beraber konuşmaları lazım diyor... Konuşma başlar: Hanzade nefes almadan konuşmaya başlıyor Reşat üç yaşındaki çocuk gibi sinirlenip ordan oraya gidiyor Poyraz da susuyor

    Ismail Samed TüzünIsmail Samed Tüzün7 gün önce
  • Batuhan hakkında doğru konuşuluyor... batuhan çok şımarık hep her şey onla alakası olsun istiyor herkesin hakkında konuşur ama biri onun hakkında konuşursa eyer hemen batuhan patlıyor

    Ismail Samed TüzünIsmail Samed Tüzün7 gün önce
  • hakaann. eşine sevgiler muhtesemsin yine 🥰😚

    T.C AkgünT.C Akgün7 gün önce
  • Melisa Emirbayan, Damla Can, Mert Öcal, O kadar güzel sizinle Survivor Panorama . 🙏❤

    Kövsər FeyzullayevaKövsər Feyzullayeva7 gün önce
  • Bunlar Sevgilimi ya damla hayatım diyor mert hayatım diyor hayırdır:))

    VedatVedat7 gün önce
  • Batuhan survivor çocuklara katılsın diyenler 🙋🏽‍♂️

    Alper çiftçiAlper çiftçi7 gün önce
  • Batuhan şampiyon olmayı car car konuşmak zannediyor, poyrazı sevmememe rağmen o daha oturaklı çoğu konuda

    Özlem BozkurtÖzlem Bozkurt7 gün önce
  • Hanzade,öyku ve ilayda gibi 3 gereksiz hala orda ve potayada çıkmıyorlar işin garibi..

    sinbad dumasinbad duma7 gün önce
  • Bu yıl Survivorda Mert Ocal gibi adanın düşünen beyni yok

    Eduard MaliyevEduard Maliyev7 gün önce
  • Bu Mert kendının yapdıqlarını unutmu,Batuhanın tawı kafana duwsun

    Nermıncık .södpd.dNermıncık .södpd.d7 gün önce
  • Melis laf taşıyo öyküden çağrıya bence batuhanın anlattıklarını da diğerlerine anlatıyordur ve onun için de batuhanla anlaşamıyorlar

    teona teoteona teo7 gün önce
  • Batuhan ve Melis kulis dedikodu

    The TürkThe Türk7 gün önce
  • 21:55 sonrası kesilmiş, neden?

    Batuhan TezcanBatuhan Tezcan7 gün önce
  • Mert o kadar haklısın ki benimde kafam şişiyor Batuhanı izlerken TV nin sesini kısıyorum car car car konuşuyor karşı tarafın sözünü bölüyor hiç saygısı yok 👎🏻

    Pınar ÇakmakPınar Çakmak7 gün önce
    • @Metehan Kaya ayn

      Aytac ƏliyevaAytac Əliyeva7 gün önce
    • Izleme o zaman biz seviyoruz

      Metehan KayaMetehan Kaya7 gün önce
  • Ayse ve aleyna yapsa resatla poyrazin yaptigini...oooo panaroma team ilk zamanlardaki gibi gömerlerdi..neden poyrazla resati. Tavrini kizlari elestirdiginiz gibi elestirmiyorsunuz...

    Ayse CeylanAyse Ceylan7 gün önce
  • Bunlar kavgacı adamları öne çıkarıyo

    Bilal KayaBilal Kaya7 gün önce
  • Orta yolu bulmak istemeyen poyraz ve resat...

    Ayse CeylanAyse Ceylan7 gün önce
  • Aleyle tehlikeli degil...gercekleri söylüyor..tehlikeli diyorsunuz...anlamis degilim objektiv yorum yapin tek tarafli degil...

    Ayse CeylanAyse Ceylan7 gün önce
  • Valla ünlüler takimi oyun esnasinda batuhana laf anlaticam,onu ikna edicem diye konsantre olamayip oyun kaybediyorlar! Benim gördügüm bu☝🏻😬! Biraz sussa biraz büyüklerinin stratejisini dinlese daha konsantre daha motivasyonu yüksek bir ünlüler takimi görecegeimize eminim! Steven resat konusundada resat kenara cekilip tatli bir dille uyarilmayi hak etmiyor☝🏻🙄 O herkesi oyun esnasinda yada adada laflariyle kücük düsürsün..asagilasin sonra ona kibar davranilsin🤷🏻‍♀️oldu!!!

    Yagmur Y.Yagmur Y.7 gün önce
  • Batuhan çok boş yapıyor. Ayrıca bu çocuk Turabi gibi röportaj veriyor ama oyun alanında ofluyor.

    Erman EskitaşçıoğluErman Eskitaşçıoğlu7 gün önce
  • damla cok yakisikli bir kiz! ben cok begendim kiz cok tatli! ama karakter cok iyi degil! from yunanistan! saygilar diyorum! bide sunu istiyorum diyem, mert ve hakan cok iyi yorumcu yapiyolar. tek melisa iyi degil kiz ne isi var orda?? iyi yorumcu yapmiyor, ama yine bravo diyorum panorama ya! super siniz!

    Grigoris AmanatidisGrigoris Amanatidis7 gün önce
  • şanpyon Ayşe yukel 👍👍

    furkan furkanfurkan furkan7 gün önce
  • İlayde

    mehmed ihsanmehmed ihsan7 gün önce
  • 1:12:50 abi ne kadar saçma bi yorum çocuk en son voleybolda dışarıda bırakıldı resmen bi ton olay çıktı bu seferde ben atılmadım bilerek bencillik yapmasım çağrı çıktı diyor hala eleştiriyonuz panorama ekibi bile batuhanı sevmiyor ve bu çok önemli değil halk taşıcak rahat olun

    görülmüş ama hiç duyulmamışgörülmüş ama hiç duyulmamış7 gün önce
  • Batuhan yeter artık kimse seninle uğraşmıyor senin bu tripli hallerini kimse çekmek zorunda değil git sinsiliğini başka yerde yap bütün takımı bitirdin bu egolu hallerin yüzünden

    Furkan BiliciFurkan Bilici7 gün önce
  • Poyraz sampiyon 💙

    ayse ekinciayse ekinci7 gün önce
  • su Melissa bi gidemi😭😭😭😭😡😡😡😡

    Oğuzhan KarabelOğuzhan Karabel7 gün önce
  • Reşat ile bire birde iletişime gecilse bile Reşat aynj değişmez.karakteri bu.

    Ali DanismanAli Danisman7 gün önce
  • Yeni bi emre durak geliyo

    Biggie yilmazBiggie yilmaz7 gün önce
  • Hakan, Mert bişey açıklarken bianda poyraza bağladın konuyu

    Havva DemirHavva Demir7 gün önce
    • Videoyu kesmisler yuklerken bence

      Mahabbat MemedovMahabbat Memedov7 gün önce
  • Mert de Batuhan gibi asla susmuyor asla başım ağrıyor ikisini dinlerken

    Rüzgar ÖzkaracadağRüzgar Özkaracadağ7 gün önce
  • alahın lazı labuşka diye bi kelime uydurdu, bunlar da devam ettiriyor ahdashdahsdahsdahsdhasdhas

    Onur OOnur O7 gün önce
    • babuşka diyor bi de ajhsdfasjhbfasdkjfaskldfbasşkdjfbşasldkfn

      Onur OOnur O7 gün önce
  • Survivor panoroma çok sıkıcısınız exstra sizden kat kat iyi

    Meleyke MemmedovaMeleyke Memmedova7 gün önce
  • Batuhana hep diyorlarki survivoru takip edip gelmis calismis gelmis sanki diyer yarismacilar ilk defa survivorla tanisiyolar 😂😂😂

    Pakut BauleistungenPakut Bauleistungen7 gün önce
  • final haftasında katılsın yine biri. bu nedir arkadaş ya, her hafta yeni biri geliyor

    Onur OOnur O7 gün önce
  • Ben anlamıyorum dün bütün akşam labuşka labuşka dendi bunlar nasıl izliyor ki hala diyor ilk defa duydum diğeri yanlış söylüyor falan

    Kübra aktürkKübra aktürk7 gün önce
  • Mertin halen resati savunmasi normal degil adam sinirli diye gidip yanliz konusalar böyle tepki vermez diyo ama resat herkesin önünde arkadaslarini rencide etmesini biliyo

    Pakut BauleistungenPakut Bauleistungen7 gün önce
    • O duruma kendini koy empati

      Ranin AmaniiRanin Amanii7 gün önce
  • Melisayı görünce izleme hevesim azalıyor..

    Sümeyra HaytaSümeyra Hayta7 gün önce
    • @Vedat hahaha neyseki çok konuşmadı

      Sümeyra HaytaSümeyra Hayta7 gün önce
    • Sevmeye çalış başka çaresi yok gitmiyor .oda bi insan evet yorum yapamıyor ama iyi insan diye bak izlenir:)

      VedatVedat7 gün önce
  • Ünlüler takımı cadı kazanı gibi kaynıyor! Ünlüler takımı taraftarlarına duyrulur.

    Ali AksitAli Aksit7 gün önce
  • Berkay hakkında hiç konusulmamis üzücü gerçekten çocuğun hakkını verelim derim ben daha bir haftadir orda diğer yarismacilar hem kilo verdiler daha da hizlandilar hemde parkurları biliyorlar ona rağmen iyi performans gösterdi tebrikler

    Burak GZLBurak GZL7 gün önce
  • Öykü “yılan” ından hiç bahseden görmedim yorumlarda. İnşallah elenirsin öykü çelik

    Ayhan Muhittin KuşcuoğluAyhan Muhittin Kuşcuoğlu7 gün önce
    • @onur gel gel 🐍

      Ayhan Muhittin KuşcuoğluAyhan Muhittin Kuşcuoğlu7 gün önce
    • Yılan koysun sana

      onuronur7 gün önce
    • Oyku dökunulmazligi var galiba

      Dilnoza MirzayevaDilnoza Mirzayeva7 gün önce
  • Öykü oranın en mert en akılı oyuncusu performans yapabilse şampiyonluğa giderr çok rahat

    Mehmet DemirMehmet Demir7 gün önce
  • Hakan ve Mert ağzınızı açmadan konuşuyorsunuz resmen s harfleri çok faklı çıkıyor dinlerken rahatsız ediyor. Dil ve dudak egzersizleri var en azından ekrana çıkmadan bunları yaparsanız daha net konuşma yapabilirsiniz.

    Nadide Gül GünbilekNadide Gül Günbilek7 gün önce
  • Melisaya bak casta bile girmiş😂 tehdit mi ediyor herkesi kimin torpillisi bu😂

    Rüzgar ÖzkaracadağRüzgar Özkaracadağ7 gün önce
    • Babasıyla patron arkadaşmış

      burak egfcburak egfc7 gün önce
  • Batuhan alayını tokatlayacak inşallah.

    Savaş BüyükSavaş Büyük7 gün önce
  • Biz Karadenizliyiz sesimiz yuksek cikar diyen Resat sana 2 kelam edeyim.1)Karadenizlilerin sesi yeri geldiginde yuksek cikar senin yaptigin gibi yersiz ve gereksiz degil.2)30 yasinda adamim diyorsun,surekli yasindan dem vuruyorsun, gelgelelim surekli takimi demotive ediyorsun.Sen istedigine sunu alin,bu yapamaz gibi ileri geri konusuyorsun ama sana hatalarin soylediginde sinir krizi gecirmis gibi gorunerek milleti susturmaya calisiyorsun.Hatalisin Resat hatta sen ve Hanzede gittiginizde huzur bulacak insanlar.

    Daver BeyDaver Bey7 gün önce
  • Ya mert kes batuhana sallamayı ya yok arkadan konusuyomus adam pat pat söylüyor korkusu olsa ismaille tartismazdi zaten öyküyle tartismazdi ne bos adamsin ya

    Attila AlphaAttila Alpha7 gün önce
    • @Attila Alpha bende onun kadar şımarık ve bencilini görmedim

      Burak ÜstünBurak Üstün7 gün önce
    • @Burak Üstün aynen aynen kum torbası falan dövüyo zanettin herhalde adama dışarda etek giydirirler öyle basit degil kendinden yaşça küçük adamı dövmek ne hep ben dicek adam aralarındaki en zeki adam net batuhan fanı değilim hayatımın hiçbir döneminde de fan olmadım allaha şükür ama bu çocuğa yapılanlar kadar adilik te görmedim

      Attila AlphaAttila Alpha7 gün önce
    • Bence sen at gözlüğüyle izliyosun hep ben hep ben diyen bencil ve itici bir batuhan röportajda aslan adada kedi. Mağdurum ben, dışlanıyorum ben vs vs ben adada olsam zor tutardım kendimi. İsmail iyi dövmüyo onu

      Burak ÜstünBurak Üstün7 gün önce
  • Bunlar da Batuhan düşmanı olmuş😅

    Kınalı YapıncakKınalı Yapıncak7 gün önce
  • Reşşşşş gerisi leşşşşş

    Kadir CakirKadir Cakir7 gün önce
  • Adanın Çeyni lap doğru soylersin geri durma Hayrətdinin gedişinə Batuhanla Carıdan başka hər kəs uzuldun Bu il adadaki oyunculardan ikisi ordada oyunlarını sərgiləyirlər

    Gulwah MustafayevaGulwah Mustafayeva7 gün önce
  • Şampiyon Poyrazzz 🌪️

    Elsana MElsana M7 gün önce
  • Damla giciksin! Bir tek mert icin izliyorum adam gibi adam damla semihin yemegini yere atan tayfadaydin unutma bizler unutmadik!

    Kadir CakirKadir Cakir7 gün önce
  • Yedirtmeyiz resati okadarrr

    Kadir CakirKadir Cakir7 gün önce
  • En obyektiv yorumcu Mert

    Elsana MElsana M7 gün önce
  • Evet reşat,ta görüyorum dediklerinizi hatta daha fazlası reşat . Reşat Terbiyesiz , aşağılayıcı , kendini birşey sanan biri bence

    Hatice OzturkHatice Ozturk7 gün önce
  • Batuhanın batmaya başlaması, hayrettin gitmesi ile alakalı yoksa sms birincisi çıkması ile alakalı.

    Canan BacakCanan Bacak7 gün önce
    • Sevimsiz ve çocuksu hareketlerinin artmasından dolayı

      Beyza KartalBeyza Kartal7 gün önce
  • Acunun orda guç farkinin olustudugu soylemesi yiğit i bi tık kucuk dusurucu durdu bence konuya ordan girmemeliydi direkt bir kisi fazla girdi gonullulere size de gircek deseydi daha ılımlı olabilirdi

    Sertunç BoruldaySertunç Borulday7 gün önce
    • aynen çocuk kendini yem olarak hisseti ünlüler takımı da bunu onayladı sergen baran arasındaki güç dengesizliğinde böyle bir şey yaşanmadı yani gönüllüler barana yiğite yapılan muamele yapmadı

      Hami KoçanHami Koçan7 gün önce
  • Mert seyretme sebebimsin

    The TürkThe Türk7 gün önce
  • İlayım❤️

    sklflslcldlşd kdlsşclşdsklflslcldlşd kdlsşclşd7 gün önce
  • Ooo Basket oyunu varmış 😎😄 Bugüne kadar Poyraz bütün sevinçlerini Carmelonun Odak hareketi ile ya da Harden, Lebron gibi isimlerin hareketleri ile yaptı. Büyük basketbol tutkusu var. Partneri ayak uydurursa şov yapar bu akşam aslan parçası..

    Yiğit KaragözYiğit Karagöz7 gün önce
    • Aynen

      Elsana MElsana M7 gün önce
    • Sırf ünlüler kazansın diye...

      YusufYusuf7 gün önce
  • Yamasaki, degil “Yamakasi” 😂😂👍🏼

    Saif KlichbekSaif Klichbek7 gün önce
  • Ekstrada semih sema panoramada mert damlaa bunlar iyi ya

    Neslihan ŞahinNeslihan Şahin7 gün önce
    • @Neslihan Şahin damla aşırı taraflı ya aşırı saçmalıyor sanki dedikodu yapıyor orda

      Tan YıldızıTan Yıldızı4 gün önce
    • @Neslihan Şahin damla çok gıcık. Semih Özarı tartışmalari artı Hakan ve Mert güzel olur.

      El ProfesorEl Profesor7 gün önce
    • Ozari yerine damla

      Neslihan ŞahinNeslihan Şahin7 gün önce
    • Semih - Hakan - Mert - Özarı masası efsane olur.

      El ProfesorEl Profesor7 gün önce